Durant el mes d'agost els clients de Bonpreu i Esclat han realitzat un total de 353.757 donacions i han fet possible recaptar 59.952,74 euros per a la Fundació Impulsa. Aquest import, que s'ofereix als clients que paguen en targeta per arrodonir l'import de la compra, es destinarà a promoure l'accessibilitat a la Formació Professional a alumnes amb dificultats socioeconòmiques de la Catalunya Central (Osona, Garrotxa i Berguedà).
La Fundació Impulsa concedeix beques que permeten cobrir el cost del curs professional, facilita els suports i materials necessaris per al desenvolupament dels estudis de Formació Professional i també se'ls realitza acompanyament durant els dos anys d'estudi gràcies a la figura d'un mentor. També tenen l'oportunitat de continuar la seva formació post-obligatòria i formar-se en l'ofici escollit.
Des de la posada en marxa de l'arrodoniment solidari el passat mes de febrer els clients de Bonpreu i Esclat ja han donat més de 420.000 euros a través de les col·laboracions amb diferents entitats com el Casal dels Infants, la Fundació Oncolliga, l'Associació de Cardiopaties Congènites (aacic), Save the Children i la Fundació Catalana Síndrome de Down.
59.900 euros per a la Fundació Impulsa
Societat
Bon Preu destina l'arrodoniment de l'import a l'entitat osonenca
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
12 de setembre de 2019 a
les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
