Dos vehicles s'han vist implicats en un accident a la C-37, a l'altura de Manlleu, al punt quilomètric 151, segons informa el Servei Català de Trànsit. L'avís s'ha rebut a les 8:40 hores d'aquest dijous, i hi ha hagut dos ferits lleus.
Tal com avança El 9 NOU, un dels cotxes ha bolcat i s'ha tallat momentàniament la via en ambdós sentits de la marxa per retirar el vehicle.
[Hi haurà ampliació]
Accident amb dos vehicles implicats a la C-37, a Manlleu
El Servei Català de Trànsit informa que l'avís s'ha rebut a les 8:40 hores d'aquest dijous i que hi ha hagut dos ferits lleus
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2023 a les 09:40
Actualitzat el 07 de març de 2024 a les 19:34
Et pot interessar
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Núria Simon és la nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
-
Societat Una sortida cada 20 minuts: la línia de bus que uneix Vic, Manlleu i Torelló guanya 15 expedicions diàries
-
Societat La NASA concedeix una menció a una foto d'Emili Vilamala del meandre de Sant Pere de Casserres
-
Societat Una explotació de Viladrau ensenya tècniques per millorar la gestió de ramats a les noves generacions
-
Societat Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena