Una persona ha mort aquest divendres a la tarda en un accident de trànsit al quilòmetre 185,5 de la carretera C-25, l'Eix Transversal, a Folgueroles. La víctima és un dels ocupants d'un dels dos turismes implicats, segons han informat els Mossos d'Esquadra i els Bombers de la Generalitat.
Com a resultat de l'accident ha resultat morta la conductora d'un dels turismes Abda P.T, de 22 anys i veïna de Sabadell. Tres persones ocupants de l'altre turisme han resultat ferides lleus i donades d'alta hores després de ser visitades en hospital.
A l'accident han intervingut quatre dotacions de Mossos d'esquadra, quatre de bombers i serveis sanitaris.
Com a conseqüència de l'accident, va ser necessari tallar el carril de la C-25 en sentit Girona, i els Mossos van donar pas alternatiu pel carril que restava obert. Els serveis d'emergències mèdiques 061 van mobilitzar un helicòpter, que no va arribar a aterrar perquè ja s'havia intentat reanimar sense èxit a la víctima.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’agost de 2009 a
les 10:23
Et pot interessar
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Societat
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Societat
Osona impulsa una estratègia territorial per transformar el sector agroalimentari
-
Societat
Còctel d'emocions entre els estudiants osonencs a l'inici de la selectivitat
-
Societat Càritas Diocesana de Vic alerta de l’increment de la pobresa i el risc que passi entre generacions
