El Consorci del Ter i l'Obra Social "La Caixa" van signar el passat 6 de setembre un acord de col·laboració per fomentar l'accessibilitat, la descoberta i la divulgació als espais naturals fluvials del riu Ter. El conveni inclou una aportació de 3.000 euros des de l'Obra Social cap al consorci, una xifra que serà complementada per fons propis de l'ens supramunicipal.
El president del consorci, Joaquim Roca, i la directora de Banca Institucions de CaixaBank a Girona, Gemma Batlle, van formalitzar l'acord amb l'acte de signatura. El projecte té la finalitat d'adaptar espais riberencs i fer-los accessibles a persones amb mobilitat reduïda.
El Consorci del Ter obrirà una convocatòria als ajuntaments que en formen part perquè puguin optar a rebre l’ajuda econòmica amb projectes orientats a l’accessibilitat a l’entorn natural del riu Ter i afluents.
Es pretén, d’aquesta manera, "donar a conèixer la fauna, la flora i el paisatge del riu Ter a la població de les ciutats i pobles de la conca del Ter i afluents, per fomentar el coneixement, respecte i ús públic sostenible del riu i els seus hàbitats".
Acord per afavorir l'accessibilitat a espais fluvials del Ter
Societat
L'Obra Social "La Caixa" hi aportarà 3.000 euros
ARA A PORTADA
-
-
Societat Dos morts i un desaparegut per les pluges torrencials a Catalunya Neus Climent | Pau Espí Solé
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
13 de setembre de 2017 a
les 18:31
Et pot interessar
-
Societat
Set restaurants d'Osona participen en una campanya contra el malbaratament alimentari
-
Societat
Les petites coses mal fetes
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila
-
Societat
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
