L'Ajuntament de Vic i la Diputació de Barcelona han optat per ajornar sine die la prova pilot que havia de començar aquesta setmana al carrer Major de Sentfores-La Guixa. L'objectiu d'aquesta iniciativa era atendre la petició veïnal per pacificar el trànsit i reduir la perillositat, ja que les voreres no són gaire amples i els cotxes circulen a força velocitat.
La setmana passada es van posar en funcionament els semàfors per reduir a un sol carril el carrer principal. Però s'ha aturat després que els ajuntaments de Santa Eulàlia de Riuprimer i Muntanyola es queixessin perquè no se'ls havia comunicat res. Finalment, s'ha optat per esperar i s'ha donat l'ordre d'acabar de calibrar els aparells.
[noticia]65264[/noticia]
[plantillacoronavirus]
Ajornada la prova pilot del carrer Major de Sentfores
Diputació i Ajuntament de Vic decideixen aturar la iniciativa per acabar de calibrar els semàfors
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 08 de febrer de 2021 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
