El conseller d'Interior de la Generalitat de Catalunya, Ramon Espadaler, no podrà ser finalment a Torelló el proper dimarts 30 de desembre, tal com havia informat aquest diari. Aquest canvi de plans, causat per problemes d'agenda, fa que la signatura del conveni entre el Servei Català de Trànsit i l’Ajuntament de la localitat quedi ajornada. La raó d'aquest acord entre ambdues entitats és la redacció d’un pla municipal de seguretat viària.
Ajornada la signatura del conveni entre Torelló i el Servei Català de Trànsit
L'acte es postposa per qüestions d'agenda del conseller Ramon Espadaler
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2014 a
les 16:53
Actualitzat el
29 de desembre de 2014 a les
16:59
Et pot interessar
-
Societat
Un nou robatori de coure altera la circulació de l'R3
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
