Les temperatures s'enfilaran de valent aquest diumenge. En aquest sentit, el Servei Meteorològic de Catalunya ha emès un avís per calor i preveu que es poden superar els 35 graus a les comarques del nord-est. Els termòmetres arribaran als valors màxims cap a la tarda quan s'espera que se situïn entre els 35 i els 40 graus a les comarques de l'Alt Empordà, Baix Empordà, Garrotxa, Gironès, Pla de l'Estany, Selva, Osona Vallès Occidental, Vallès Oriental. Aquests valors també es podrien estendre a les comarques Maresme, Baix Llobregat i Barcelonès. Per aquest diumenge, també està previst que cinc comarques del sud estiguin en situació d'un risc molt alt d'incendis forestals.
Segons, el Servei de Prevenció d'Incendis Forestals de la Generalitat, les comarques afectades per aquest risc molt elevat d'incendis són la Conca de Barberà, Baix Camp, Garrigues, Priorat i la Ribera d'Ebre.
El Servei de Prevenció d'Incendis Forestals preveu també per aquest diumenge que altres vuit comarques catalanes tinguin un risc alt de focs forestals. Són les comarques de la Noguera, Solsonès, Anoia, Segarra, Urgell, Segrià, Terra Alta i el Baix Ebre.
Aquest dissabte, la situació de risc d'incendis no és tan complicada com s'espera que ho sigui aquest diumenge. Nou comarques presenten aquest dissabte un risc alt d'incendis forestals, que són la Noguera, Urgell, Conca de Barberà, Garrigues, Segrià, Priorat, Baix Camp, Ribera d'Ebre i Terra Alta.
ARA A PORTADA
-
L'Hospital de Vic inaugura una nova unitat per impulsar els assajos clínics al territori Irene Giménez Vinyet
-
-
Denunciat penalment un conductor a Osona per quadruplicar la taxa d'alcoholèmia i circular a 196 km/h Redacció
-
Osona impulsa una estratègia territorial per transformar el sector agroalimentari Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el
22 d’agost de 2010 a
les 07:55
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de juny
-
Societat Bayés Esport s'incorpora al projecte Talent Esportiu d'Osona de la UVic-UCC
-
Societat
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Societat
Còctel d'emocions entre els estudiants osonencs a l'inici de la selectivitat
-
Societat Càritas Diocesana de Vic alerta de l’increment de la pobresa i el risc que passi entre generacions
-
Societat
Dissolen a Gurb un grup criminal que emetia empadronaments fraudulents per facilitar el reagrupament familiar
