L’Associació Amic-Amazigh, amb seu a Vic, ha organitzat un assemblea informativa per explicar el projecte de la nova constitució del Marroc. L’acte anirà a càrrec dels membres de l’entitat Hafid Bouharras, Mohamadi Bouziane i Ahmed Addad.
La nova constitució es votarà el proper 1 de juliol de 2011 al Marroc, però també es podrà votar als municipis de Mataró, Terrassa, Girona, i al local del consolat de Barcelona i el consolat de les Illes Balears.
L’assemblea tindrà lloc el diumenge 26 de juny de 2011 a les 20:00 de la tarda al Casal Claret (C. Del Ramadà, 14, Vic).
Amic-Amazigh explica la nova constitució del Marroc
Es votarà l’1 de juliol. Hi participaran molts ciutadans marroquíns residents al Principat.
ARA A PORTADA
-
Set persones detingudes en un nou dispositiu contra la multireincidència a Vic i Manlleu Irene Giménez Vinyet
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
Ramaders d'Osona afectats per la pesta porcina del 2001: «No sé com ho vam resistir, no sabies on posar el bestiar» Redacció
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
Publicat el 23 de juny de 2011 a les 17:53
Et pot interessar
-
Societat
Obriran un centre privat de diagnòstic per la imatge a Vic que inclou un TAC poc invasiu
-
Societat
Espinelves posa punt i final a la Fira de l'Avet amb uns 120.000 visitants
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina
