Amb motiu del Dia Mundial de la Diabetis, el pròxim divendres 13 de novembre i durant tot el matí, la delegació d'Osona de l'Associació de Diabètics de Catalunya (ADC) instal·larà una taula d'informació a l'entrada principal de l'Hospital Universitari de Vic. A més a més, es faran anàlisis gratuïts de glucosa, per conscienciar de la importància de portar un bon autocontrol de la malaltia i alhora detectar possibles debuts en diabetis no manifestades.
Per complementar la jornada, a les 18 h tindrà lloc la xerrada "El circuit de la diabetis a Osona", a càrrec de l'equip de diabetis del Consorci Hospitalari de Vic (CHV) i l'ICS. El col·loqui se celebrarà al centre cívic Can Pau Raba. A través d'aquesta xerrada es vol donar veu a totes les persones afectades per aquesta malaltia, per així poder analitzar la situació actual de la diabetis a la comarca.
D'altra banda, La Marató de TV3 d'enguany està dedicada a l'obesitat i la diabetis, i per aquest motiu la delegació a Osona de l'ADC vol sumar-se als seus actes. El dissabte 12 de desembre s'ha organitzat una enlairada de globus solidaris a la plaça major de Vic, a les 17:00 hores.
----------------------------
Programació detallada:
Divendres 13 de novembre
de 9.00-13:00h
Anàlisis gratuïts de glucosa
Taula d'informació i assessorament
Lloc: Hospital Universitari de Vic. Entrada principal
Dissabte 21 de novembre
de 18.00-19:30h
El circuit de la diabetis a la nostra comarca
Taula rodona a càrrec de l'equip de diabetis del CHV i l'ICS
Lloc: Centre Cívic Can Pau Raba (carrer Raval Cortines, 24. VIC)
Dissabte 12 de desembre
de 17.00-18:30h
Enlairada per la diabetis
Cercle blau, per La Marató
Enlairada de globus solidaris
(els beneficis es destinaran a La Marató de TV3)
Lloc: Plaça Major de Vic. 17.00-18.00 hores.
Anàlisis gratuïts de glucosa per conscienciar sobre la diabetis
Programa d'actes del Dia Mundial de la Diabetis a Vic
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2015 a
les 19:04
Actualitzat el
12 de novembre de 2015 a les
19:07
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el tradicional Dijous Llarder amb protagonisme dels productes de proximitat
-
Societat
L'incendi de Manlleu no va ser al traster on eren les víctimes
-
Societat
La Diputació de Barcelona inverteix 70.400 euros a la Plana de Vic per prevenir incendis i fer els boscos més resilents
-
Societat
El CHV incorpora una nova tècnica per al tractament del glaucoma avançat
-
Societat
Com són els nous contenidors de residus que ha començat a instal·lar l'Ajuntament de Vic?
-
Societat
Dol a Manlleu per la mort de cinc joves en l'incendi d'un traster: «Estem molt tristos»
