La primavera astronòmica ja és aquí. Aquest dissabte, a dos quarts de 7 de la tarda, l'hivern ens deixarà de manera oficial. Meteorològicament ja fa uns dies que les temperatures, en especial les màximes, són molt suaus.
Aquest divendres i dissabte no seran una excepció. A Osona, passejar serà molt agradable ja que els termòmetres es poden enfilar fins als 19 graus. Tanmateix, els núvols aniran guanyant terreny i les pluges -en principi no massa importants- podran fer acte de presència el diumenge.
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
19 de març de 2010 a
les 21:05
Et pot interessar
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat
Vaga d'educació: els docents d'Osona tallen la C-17 a Malla
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
