Les tardes d'estiu al carrer, que ha organitzat l'Ajuntament de Vic juntament amb altres entitats i associacions, ha augmentat de participació respecte les edicions passades. Durant 26 dies s'han realitzat 15 propostes d'activitats diferents repartides en nombrosos espais, parcs i pistes de la ciutat, on en alguns d'aquests ha comptat amb un miler de participants. L'acte de cloenda és aquest divendres 28 de juliol al Parc de Santa Anna, on es realitzaran jocs i diverses activitats, a càrrec de la companyia Katakrak, i un berenar cedit per l’alumnat del mòdul de cuina de la Casa d’Oficis.
D’entre tota l’oferta d’activitats, emmarcada dins la festa major, cal destacar el Taller de xanques, organitzat per l’associació Mai Farts; el Torneig de Vikking Kub i la tarda de jocs dinamitzats per l’associació Joguines Sense Fronteres; la Cursa d’orientació a la Ciutat dels Sants, elaborada per la Unió Excursionista de Vic; el Cercle de percussió, amb col·laboració amb l’Associació de veïns del barri de Santa Anna; la Gimcana per la supervivència urbana organitzada per diversos agents de salut de la ciutat; i el Taller de cuina.
L'acte que va rebre més assistència va ser el torneig de futbol Champions Vic, on hi van participar uns 180 joves dividits en dues categories; els infantils, de 8 a 15 anys; i els juvenils, amb adolescents de més de 16 anys. El campionat d'infantils s'hi van aplicar les normes de futbol street de l'Associació EVAL, on es van puntuar els valors com el joc net, el respecte i el treball en equip. Pel que fa a la competició juvenil va comptar amb arbitratges federats cedits pel Consell Comarcal d'Osona. El torneig va durar 19 dies i es van jugar 50 partits.
Augmenta la participació en «Les tardes d'estiu al carrer» a Vic
Durant 26 dies s'han realitzat una quinzena d'activitats en 13 places, parcs i pistes
ARA A PORTADA
-
Vic es prepara per a una Festa Major farcida de tradició, cultura popular i molts aniversaris Irene Giménez Vinyet
-
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
Publicat el 28 de juliol de 2017 a les 18:20
Et pot interessar
-
Societat Vic oferirà un servei d'orientació jurídica en matèria d'habitatge
-
Societat Desmantellada una plantació de marihuana amb mig miler de plantes en una casa d'Espinelves
-
Societat Els alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen «mesures urgents» per combatre la multireincidència i les ocupacions
-
Societat Detingut a Torelló per temptativa de robatori
-
Societat Un estiu «per a tothom» a Vic: oferta d'activitats educatives, esportives i lúdiques
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 13, 14 i 15 de juny