Un grup de valents, aquesta tarda a la piscina climatitzada, a Granollers. Foto: CNG
Banyar-se sota la neu
El Club Natació Granollers ha obert aquest dijous la piscina exterior climatitzada.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2012 a
les 18:40
Un grup de valents, aquesta tarda a la piscina climatitzada, a Granollers. Foto: CNG
Et pot interessar
-
Societat
Dissolen a Gurb un grup criminal que emetia empadronaments fraudulents per facilitar el reagrupament familiar
-
Societat
Sense trens a l'R3 entre Vic i Torelló per les obres de millora del pont ferroviari sobre el riu Ges
-
Societat La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Societat
Vic obre el nou espai comunitari de la Guingueta del Terrat d'en Cols
-
Societat
Continua baixant l'atur a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
