El pròxim dissabte, dia 27 d'agost, a partir de les 19:00 hores, al Pavelló del Castell d'en Planes, i dins els actes de Vic Ciutat del Bàsquet Català 2011, hi haurà un partit de bàsquet femení entre l'equip americà del Boston University i l'equip català del Santa Rosa de Lima. Es tracta d’una cita esportiva de primer nivell i l’entrada és gratuïta.
Per altra banda, i també dins els actes de Vic Ciutat del Bàsquet Català 2011, es faran el dissabte, dia 10 de setembre i diumenge, dia 11 de setembre, dos partits de bàsquet masculí entre l'equip americà de Stanford University, i els catalans, ASSIGNIA Manresa i FC Barcelona REGAL. Els horaris d'aquests partits seran:
Dissabte 10 de setembre, 20.00 hores: Stanford University - ASSIGNIA Manresa
Diumenge, 11 de setembre, 19.30 hores: Stanford University - FC Barcelona REGAL.
Per aquests dos partits, hi ha un abonament únic de 8 euros.
Enguany Vic és la Ciutat del Bàsquet Català. La finalitat d'aquesta iniciativa, promoguda per la Fundació del Bàsquet Català, és doble: el reconeixement dels homes i dones del bàsquet de l'àmbit territorial elegit que han propiciat el seu desenvolupament, creixement i popularització i realitzar també un gran reconeixement a aquest esport que contribueixi a fer-lo més conegut i que inciti la seva pràctica.
Bàsquet d’elit a Vic
Societat
L’Assignia Manresa i el Regal Barça s’enfrontaran a un equip universitari americà.
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’agost de 2011 a
les 16:32
Et pot interessar
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
-
Societat
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
