Durant la campanya de Nadal d’enguany, Bon Preu ha incrementat un 1,50 % la xifra de vendes respecte al mateix període de l’any passat, tenint en compte els mateixos establiments i, en cap cas, les noves obertures efectuades durant el 2012.
Aquestes dades són valorades positivament pel grup, considerant la conjuntura econòmica actual, i són atribuïdes a la competitivitat de les seves ensenyes Bonpreu i Esclat. Actualment l’empresa disposa d’un total de 157 establiments de les ensenyes Bonpreu i Esclat, a banda de 21 benzineres Esclatoil.
ARA A PORTADA
-
El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Ferran Palau estrena al Mercat de Música Viva de Vic «Aniversari Feliç», el nou projecte amb corda i vent Redacció
-
Mazoni: «Al sector musical sembla que tothom està en lluita per qui fa la promoció més cridanera» Redacció
Publicat el 18 de gener de 2013 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants
-
Societat Un estudi de l'ASSIR Osona conclou que els homes necessiten suport psicoemocional durant la paternitat
-
Societat Millores al transport urbà de Vic: més cobertura horària, ajustos de recorregut i reordenació de parades