Durant la campanya de Nadal d’enguany, Bon Preu ha incrementat un 1,50 % la xifra de vendes respecte al mateix període de l’any passat, tenint en compte els mateixos establiments i, en cap cas, les noves obertures efectuades durant el 2012.
Aquestes dades són valorades positivament pel grup, considerant la conjuntura econòmica actual, i són atribuïdes a la competitivitat de les seves ensenyes Bonpreu i Esclat. Actualment l’empresa disposa d’un total de 157 establiments de les ensenyes Bonpreu i Esclat, a banda de 21 benzineres Esclatoil.
Ara a portada
Publicat el 18 de gener de 2013 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Societat Restablerta la circulació de trens l'R3 després d'una nova incidència
-
Societat Compra una masia a Gurb i hi troba una granada de la Guerra Civil