Durant la campanya de Nadal d’enguany, Bon Preu ha incrementat un 1,50 % la xifra de vendes respecte al mateix període de l’any passat, tenint en compte els mateixos establiments i, en cap cas, les noves obertures efectuades durant el 2012.
Aquestes dades són valorades positivament pel grup, considerant la conjuntura econòmica actual, i són atribuïdes a la competitivitat de les seves ensenyes Bonpreu i Esclat. Actualment l’empresa disposa d’un total de 157 establiments de les ensenyes Bonpreu i Esclat, a banda de 21 benzineres Esclatoil.
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 18 de gener de 2013 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
