Durant la campanya de Nadal d’enguany, Bon Preu ha incrementat un 1,50 % la xifra de vendes respecte al mateix període de l’any passat, tenint en compte els mateixos establiments i, en cap cas, les noves obertures efectuades durant el 2012.
Aquestes dades són valorades positivament pel grup, considerant la conjuntura econòmica actual, i són atribuïdes a la competitivitat de les seves ensenyes Bonpreu i Esclat. Actualment l’empresa disposa d’un total de 157 establiments de les ensenyes Bonpreu i Esclat, a banda de 21 benzineres Esclatoil.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2013 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat
Millor qualitat de l'aigua i més biodiversitat als rius Mèder i Gurri: així avança el projecte «Riberes de Vic»
-
Societat
Tot a punt a Centelles per a una nova edició de la Fira de la Tòfona
-
Societat
Obriran un centre privat de diagnòstic per la imatge a Vic que inclou un TAC poc invasiu
-
Societat
Ramaders d'Osona afectats per la pesta porcina del 2001: «No sé com ho vam resistir, no sabies on posar el bestiar»
-
Societat
Set persones detingudes en un nou dispositiu contra la multireincidència a Vic i Manlleu
-
Societat
Espinelves posa punt i final a la Fira de l'Avet amb uns 120.000 visitants
