Durant la campanya de Nadal d’enguany, Bon Preu ha incrementat un 1,50 % la xifra de vendes respecte al mateix període de l’any passat, tenint en compte els mateixos establiments i, en cap cas, les noves obertures efectuades durant el 2012.
Aquestes dades són valorades positivament pel grup, considerant la conjuntura econòmica actual, i són atribuïdes a la competitivitat de les seves ensenyes Bonpreu i Esclat. Actualment l’empresa disposa d’un total de 157 establiments de les ensenyes Bonpreu i Esclat, a banda de 21 benzineres Esclatoil.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2013 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 10, 11 i 12 d'octubre
-
Societat Torelló posa en marxa la vigilància de les zones blaves per garantir-ne un ús correcte
-
Societat Torelló instal·la càmeres de seguretat a l'aparcament de la Vitri i el carrer Sant Josep
-
Societat ERC, CUP, PSC i Comuns demanen penjar la bandera palestina al balcó de l'Ajuntament de Vic
-
Societat Ariadna Masmitjà, activista manlleuenca integrant de la Flotilla, ja és a casa
-
Societat Calma a l'estació de Centelles en el primer dia del macrotall a l'R3