Durant la campanya de Nadal d’enguany, Bon Preu ha incrementat un 1,50 % la xifra de vendes respecte al mateix període de l’any passat, tenint en compte els mateixos establiments i, en cap cas, les noves obertures efectuades durant el 2012.
Aquestes dades són valorades positivament pel grup, considerant la conjuntura econòmica actual, i són atribuïdes a la competitivitat de les seves ensenyes Bonpreu i Esclat. Actualment l’empresa disposa d’un total de 157 establiments de les ensenyes Bonpreu i Esclat, a banda de 21 benzineres Esclatoil.
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2013 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat Paisatges de postal: l'estiu arrenca calorós a Osona i el Lluçanès
-
Societat Núria Simon és la nova presidenta de Pimec Comerç Catalunya Central
-
Societat Una sortida cada 20 minuts: la línia de bus que uneix Vic, Manlleu i Torelló guanya 15 expedicions diàries
-
Societat La NASA concedeix una menció a una foto d'Emili Vilamala del meandre de Sant Pere de Casserres
-
Societat Una explotació de Viladrau ensenya tècniques per millorar la gestió de ramats a les noves generacions
-
Societat Advocats d'Osona adverteixen el MNAC i Cultura que presentaran una querella si tornen els murals de Sixena