Aquests resultats suposarien un augment total de 64 milions d’euros, un 17 % respecte el 2006.
Aquestes dades són valorades positivament pel Grup considerant la situació actual de contenció general del consum en el mercat de distribució alimentària i són atribuïdes a la competitivitat de les seves ensenyes Bonpreu, Esclat, Orangutan i Esclatoil.
El Grup disposa en aquests moments d’un total de 115 establiments amb 69 establiments Bonpreu, 25 Esclat i 21 Orangutan. D’altra banda, també disposa d’11 benzineres Esclatoil.
El proper 28 de febrer el Grup preveu tancar el seu exercici fiscal, que va de març a febrer, amb una xifra de 477 milions d’euros, equivalent a un 8% més que l’exercici anterior.
Aquestes dades són valorades positivament pel Grup considerant la situació actual de contenció general del consum en el mercat de distribució alimentària i són atribuïdes a la competitivitat de les seves ensenyes Bonpreu, Esclat, Orangutan i Esclatoil.
El Grup disposa en aquests moments d’un total de 115 establiments amb 69 establiments Bonpreu, 25 Esclat i 21 Orangutan. D’altra banda, també disposa d’11 benzineres Esclatoil.
El proper 28 de febrer el Grup preveu tancar el seu exercici fiscal, que va de març a febrer, amb una xifra de 477 milions d’euros, equivalent a un 8% més que l’exercici anterior.
Actualment el Grup Bon Preu disposa de 63 supermercats Bonpreu, 25 Esclat, 22 Orangutan i també 11 benzineres Esclatoil. Des de principis de març del 2007 el Grup ha inaugurat els Esclat de Sant Celoni, Sant Sadurní d’Anoia i Piera i establiments Bonpreu a Sant Joan de Vilatorrada, a Barcelona (C.Capità Arenas, 58), i Lloret de Mar. Durant el proper any es preveu obrir dos Esclat a Figueres i Palamós, i tres Bonpreu a Santa Coloma de Farners, l’Escala i Reus.
El Grup valora molt positivament la campanya de Nadal, període endurant ela qual ha assolit un creixement d’un 17,6 % més, atribuint l’èxit de la campanya al seu “alt nivell de competitivitat i servei”.