El Grup Bon Preu ha assolit un volum de vendes netes de 413 milions d’euros durant el primer semestre de l’exercici 2013, de l’1 de març al 31 d’agost. La xifra suposa un creixement del 7,5% respecte el mateix període del 2012, any en què les vendes del primer semestre van ser de 384 milions d’euros. A plantes constants, en canvi, el creixement ha estat del 0,2%.
El grup propietari de les ensenyes comercials Bonpreu, Esclat i Esclatoil compta actualment amb un total de 156 establiments i 25 benzineres Esclatoil. Durant l’exercici actual s’ha inaugurat un Bonpreu a la ciutat de Barcelona, un Esclat a Palafrugell i també benzineres Esclatoil a Empuriabrava, a l’Escala, a Banyoles i a Lleida.
El grup valora molt positivament el creixement tenint en compte la conjuntura econòmica actual.
“Bon Preu continuarà treballant per reforçar el seu posicionament amb establiments que es caracteritzen per tenir un ampli assortit de primeres marques, amb especial atenció al producte fresc i al producte de proximitat”, expliquen fonts de l’empresa.
Bon Preu creix un 7,5%
El volum de vendes del primer semestre supera els 413 milions d’euros
ARA A PORTADA
-
Vic inicia el procés per declarar els gegants i els caps de llúpia com a bé cultural d'interès local Irene Giménez Vinyet
-
-
Salut reforça l'atenció ambulatòria a Osona amb el nou hospital de dia del Consorci Hospitalari de Vic Redacció
-
Advocats d'Osona interposa una denúncia per la infiltració de mossos a les assemblees de docents Redacció
-
Publicat el
06 de setembre de 2013 a
les 16:24
Et pot interessar
-
Societat
Osona celebra el Dia Internacionals dels Museus 2026
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat
Vaga d'educació: els docents d'Osona tallen la C-17 a Malla
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
