El Grup Bon Preu ha assolit un volum de vendes netes de 413 milions d’euros durant el primer semestre de l’exercici 2013, de l’1 de març al 31 d’agost. La xifra suposa un creixement del 7,5% respecte el mateix període del 2012, any en què les vendes del primer semestre van ser de 384 milions d’euros. A plantes constants, en canvi, el creixement ha estat del 0,2%.
El grup propietari de les ensenyes comercials Bonpreu, Esclat i Esclatoil compta actualment amb un total de 156 establiments i 25 benzineres Esclatoil. Durant l’exercici actual s’ha inaugurat un Bonpreu a la ciutat de Barcelona, un Esclat a Palafrugell i també benzineres Esclatoil a Empuriabrava, a l’Escala, a Banyoles i a Lleida.
El grup valora molt positivament el creixement tenint en compte la conjuntura econòmica actual.
“Bon Preu continuarà treballant per reforçar el seu posicionament amb establiments que es caracteritzen per tenir un ampli assortit de primeres marques, amb especial atenció al producte fresc i al producte de proximitat”, expliquen fonts de l’empresa.
Bon Preu creix un 7,5%
El volum de vendes del primer semestre supera els 413 milions d’euros
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de setembre de 2013 a
les 16:24
Et pot interessar
-
Societat
La reserva natural que projecten a Sant Sadurní d'Osormort ocuparia la meitat del municipi
-
Societat
Molta participació en la 12a edició de les jornades Càpsula d'orientació acadèmica
-
Societat
Accident amb dos camions implicats a la C-25 a Gurb
-
Societat
La Fundació Vedruna obrirà al públic la casa de Vic on va viure la fundadora de la congregació
-
Societat
Atropellament mortal en un pas de vianants a la plaça Divina Pastora de Vic
-
Societat
Govern i advocacia avalen el nou grau en Dret de la UVic-UCC
