Bones vibracions a l’intercanvi de casals a Sant Pere

Els avis de Sant Llorenç d’Hortons van tornar la visita.

Publicat el 25 de novembre de 2011 a les 18:21
El casal d'avis de Sant Lloreç d'Hortons es va fer la foto de rigor amb els seus companys del casal de Sant Pere de Torelló. Foto: Griselda Castells

Divendres dia 18 de novembre, es va celebrar la segona part de l'intercanvi de casals de la Gent Gran a Sant Pere de Torelló. El casal de Sant Llorenç d'Hortons va tornar la visita al Casal de Jubilats de Sant Pere de Torelló.

A les 10 del matí van ser rebuts a la sala de les Monges on els alcaldes de cada municipi i el diputat, Josep Oliva, van fer uns parlaments i van donar la benvinguda als participants de cada Casal. Després d'esmorzar a la mateixa sala de les Monges va començar la visita pel poble de Sant Pere i l'exposició que la Llar de Jubilats de Sant Pere va muntar a la sala de cultura d'Unnim.

A les 2 del migdia va començar el dinar per després fer l'entrega de records del municipi a tots els membres de Sant Llorenç d'Hortons i el comiat final.

Aquest és un intercanvi organitzat per la regidoria de Gent Gran de l'Ajuntament de Sant Pere de Torelló dins el programa Tens molt per veure de la Diputació de Barcelona. L'èxit d'aquesta iniciativa en garanteix la seva continuïtat de cara a propers anys.