Aquest diumenge, 26 de juny, Vic tindrà els comerços oberts, en el seu horari habitual. Tal com recull l'Ajuntament, és un dia festiu d'obertura autoritzada.
Per tant, tots aquells comerços que ho desitgin podran tenir l'establiment obert. Aquesta autorització s'emmarca en l'inici de les rebaixes d'estiu.
ARA A PORTADA
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
25 de juny de 2022 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
