Caixa Manlleu atorga 32 beques als estudiants de la Universitat de Vic

Per completar els estudis a diferents universitats estrangeres.

Publicat el 22 d’octubre de 2009 a les 18:35



A l'Auditori de Caixa Manlleu, a Vic, aquest dimecres va tenir lloc l'acte de lliurament de les beques als programes de Mobilitat i Cooperació Nicaragua que Fundació Caixa Manlleu atorga als alumnes de la Universitat de Vic (UVic) que n'han estat mereixedors. Per al curs 2009-2010 es varen lliurar un total de 32 beques per realitzar treballs a diferents països i completar-ne els estudis a diferents universitats. Els estudiants beneficiats es repartiran entre Nicaragua, Argentina, Regne Unit, Àustria, Guatemala, Canadà, Estats Units, Camerun, Bèlgica, França i Marroc.

Amb aquestes beques de Mobilitat i Cooperació s’ofereix als estudiants de la UVic la possibilitat d'ampliar els estudis o les pràctiques, tenir l'experiència de viure fora del país i, sobretot, pal•liar el cost econòmic dels seus programes respectius.

L'acte va ser presidit per Assumpta Fargas, rectora de la Universitat de Vic, i Joan Contijoch, president de Caixa Manlleu.