COMUNICAT DE CAIXA MANLLEU
Divendres, 26 de juny de 2009.
13:53 h
En l'actual marc de canvis importants en la situació financera i econòmica mundial i tenint en compte les recomanacions del Banc d’Espanya, és lògic que les caixes d'estalvi valorin les possibilitats i conveniència d’arribar a acords entre elles.
En aquesta línia, Caixa Manlleu ha realitzat contactes amb altres caixes d’estalvi catalanes per intercanviar informació i analitzar conjuntament les possibilitats de col·laboració mitjançant els mecanismes que es creguin més adequats, des de compartir serveis comuns fins a iniciar processos de concentració.
No hi ha dubte que la dimensió de Caixa Manlleu ens obliga a estar atents i oberts als moviments que es produeixin en l'entorn de les caixes d'estalvi catalanes i trobar les alternatives més adequades per preservar el futur de la caixa i, alhora, mantenir el valor afegit que té actualment pel que fa al servei de qualitat i humà amb els clients i de compromís amb el territori.
És clar que aquests processos de prospecció cal fer-los amb prudència i discreció ja que les alternatives i possibilitats són diverses i és imprescindible un període de reflexió i anàlisi per tal que els Òrgans de Govern de l’Entitat puguin prendre la decisió més adient als interessos de Caixa Manlleu.
.........................
Caixa Manlleu no desmenteix el procés de fusió amb altres entitats
L'entitat ha fet pública una nota oficial
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2009 a les 13:58
Et pot interessar
-
Societat
Cavalcada de Reis de Vic 2026: recorregut, horaris i novetats
-
Societat
Patges i patgesses reials als barris de Vic: quan, com i a on?
-
Societat
Èxit de la campanya del GDT per cobrir els costos del procés judicial contra Patel
-
Societat
Osona amb Bici demana que el Pla de Barris de Vic tingui en compte la mobilitat sostenible
-
Societat
Pluja sí, però no de milions: la loteria de Nadal passa de llarg a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Enxampen a Gurb un conductor que estava sota els efectes de l'alcohol i circulava amb les rodes punxades
