El ple de Calldetenes va aprovar el passat dilluns el projecte de construcció del nou gimnàs de l’institut de Calldetenes. Aquest és l´últim pas per acabar les instal·lacions de l’institut, que es va estrenar el passat mes d’abril.
La darrera modificació del projecte, “Nova construcció d’un institut de tres línies d’educació secundària, amb una aula addicional i una cuina”, contempla la construcció del gimnàs, el qual tindrà unes dimensions menors que les del projecte inicial. Els nous requeriments del Departament d’Ensenyament recomanen un dimensionat més petit, sobretot per costos de manteniment. D’aquesta manera es reduirà la superfície però es mantindran els equipaments interiors necessaris: vestidors, lavabos, pavimentació especial del terra, etc. Tal com es contemplava en l’altra modificació del projecte, s’eliminava la cuina però a canvi s’introduïa la instal·lació d’una caldera de biomassa.
L’últim projecte de construcció del gimnàs havia estat rebutjat pel ple ja que se’n reduïa la superfície construïda però n’augmentaven els costos. Tot i que en el nou projecte modificat també disminueixen les mides de l’equipament, això no suposa un increment en el pressupost.
La data de finalització d’obra està prevista per al 15 de desembre de 2014.
Calldetenes construirà un nou gimnàs a l'institut
Amb l’equipament es donaran per acabades les obres del centre, estrenat l'abril
ARA A PORTADA
-
El Consell Comarcal d'Osona planteja tancar el monestir de Sant Pere de Casserres Irene Giménez Vinyet
-
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Pilarín Bayés i Roser Capdevila, emocionades durant la Nit de les Lletres Catalanes: «És un moment històric» Redacció
Publicat el
07 de juny de 2014 a
les 17:37
Et pot interessar
-
Societat
CCOO celebra l'acord a l'empresa tèxtil Bekaert, de Sant Boi de Lluçanès
-
Societat
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra
-
Societat
L'R3 recupera la circulació de trens entre Centelles i Ripoll
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic
