És el 6 de novembre però no ho sembla. I és que els termòmetres s'han tornat a disparar de manera absolutament anòmala per l'època. A Osona s'han superat els 24 graus a llocs com Orís (24,7) o Vic (24,1). La zona més fresca ha estat el Montseny, on les temperatures màximes "només" han arribat als 21 graus, a punts com Viladrau. Les mínimes també han estat molt suaus i s'han situat al voltant dels 21 graus.
De cara a dijous les mínimes baixaran però les màximes continuaran tan altes com avui.
Podeu seguir les temperatures en directe als següents enllaços:
- Observatori meteorològic de Vic
- Observatori de Meteoroda
- Meteo Tavèrnoles
- Gurb - Montesquiu - Muntanyola - Orís - Perafita - Viladrau (Estacions Automàtiques / XEMA)
Dades d'interès
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de novembre de 2013 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
