Canvi de circulació temporal al centre històric de Vic

En motiu de les obres a l’encreuament dels carrers de la Ramada i Sant Antoni Maria Claret.

Publicat el 21 de novembre de 2011 a les 17:19
A partir d’aquest dilluns, dia 21 de novembre, alguns carrers del centre històric de Vic es veuen afectats per canvis de circulació. Aquestes modificacions són degudes a les obres de reurbanització de l’encreuament entre el carrer de la Ramada i el carrer Sant Antoni Maria Claret.  

Les obres de reurbanització es faran al llarg dels pròxims 15 dies i una vegada acabades es retornarà a la circulació actual.

Així doncs, a partir d’avui els turismes que circulin per aquesta zona hauran de sortir pel carrer dels Dolors i pel carrer del Cloquer (adjuntem plànol informatiu dels canvis, a sota)

Destacar que excepcionalment els serveis de neteja i de recollida de residus podran circular per la plaça Catedral de les 19:00 h  fins a les 07:00 h per tal d’efectuar el seu treball.