A partir del 12 de setembre, el tram del carrer Puigdassalit de Torelló, entre els carrers Sant Bartomeu i Anselm Clavé, deixarà de ser de doble sentit, per passar a ser de sentit únic. Així, es podrà circular en sentit d’Anselm Clavé a Sant Bartomeu. Aquesta setmana s’està treballant per enllestir la nova senyalització, de manera que després de la Diada el canvi circulatori ja es pugui fer efectiu.
Aquesta modificació es deu, d’una banda, a la filosofia que s’aplica a la circulació de Torelló que tots els carrers siguin d’un sol sentit (menys propensos a la sinistralitat). D’altra banda, també significa una millora en la seguretat, especialment en la cruïlla del carrer Puigdassalit amb el carrer Diputació, on hi ha molt poca visibilitat. Finalment, també s’incrementa el nombre d’estacionaments, ja que, en convertir-se en carrer de sentit únic, es podrà estacionar als dos costats.
Aquesta actuació coincideix amb l’ampliació de la zona blava en aquest tram del carrer Sant Bartomeu, reclamada pels comerciants de la zona. Al carrer Sant Bartomeu es pintarà una zona blava com la del centre de la població, així com una zona de càrrega i descàrrega, un estacionament per a motos i un altre per a persones amb mobilitat reduïda que ho acreditin amb la targeta corresponent.
Tant el canvi circulatori com els nous estacionaments de zona blava s’implementaran, si no hi ha cap impediment, a partir del 12 de setembre. Al llarg d’aquesta setmana, des de la regidoria de Seguretat Ciutadana i Mobilitat s’està informant els veïns d’aquestes modificacions.
Canvis de circulació al carrer Puigdassalit de Torelló
La mesura coincideix amb l’ampliació de la zona blava.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de setembre de 2011 a
les 19:26
Et pot interessar
-
Societat
La UVic posarà en marxa el curs que ve el cicle formatiu de grau superior en Administració i Finances
-
Societat
Docents de l'Institut de Tona, en contra de l'obligatorietat del treball de recerca del batxillerat
-
Societat
Una dona mor en caure d'un vuitè pis al barri de l'Estadi de Vic
-
Societat
Vic impulsa un projecte per acostar la cultura als barris i fomentar la participació ciutadana
-
Societat
Carla Dinarès (CUP Vic) deixa l'acta de regidora: «Aquesta ciutat és una de les coses que més estimo del món»
-
Societat
Identifiquen dues persones relacionades amb el robatori d'una bicicleta a Vic
