Els autobusos de la línia regular Sant Pere de Torelló-Vic-Barcelona de l’empresa Sagalés canviaran la parada que fins ara tenien al començament del carrer Sant Miquel de Torelló. Ben aviat, la parada tornarà a la seva ubicació original, a l’altra banda del pont, a la plaça Sant Fortià/carrer del Pont.
El canvi, que es produirà els propers dies, significa retornar la parada on era anteriorment. De fet, la ubicació a l’inici del carrer Sant Miquel era provisional, arran de les obres que es van fer a l’alçada de la parada de la plaça Sant Fortià. A més, la parada a l’emplaçament actual, en determinades hores, provoca embussos i problemes per accedir al carrer Sant Antoni des del carrer del Pont. En canvi, en la ubicació de la plaça Sant Fortià/carrer del Pont, la calçada és prou ampla com perquè, fins i tot, els vehicles avancin al bus quan estigui aturat.
Probablement al llarg d’aquesta setmana s’instal•larà el panell amb els horaris i, posteriorment, s’informarà del dia precís en que es farà efectiu el canvi.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’octubre de 2011 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Societat Llet Nostra ha d'envasar fora de Catalunya per la venda de la planta de Pascual de Gurb
-
Societat
Manlleu demana una «millora urgent» de la mobilitat en transport públic
-
Societat
Malestar a l'escola rescatada per fundadors d'Aliança per l'obligació de portar uniforme
-
Societat
La Mancomunitat La Plana digitalitza el control d'accés i pesatge de la fracció orgànica
-
Societat
Nou mural de Pilarin Bayés a Manlleu
