Casa Tarradellas ha tancat 2022 amb una facturació de 1.161 milions d'euros, el que suposa un increment del 8,5% en comparació amb l'any anterior. Segons ha detallat la companyia aquest dimarts, la millora de les vendes es deu al creixement dels mercats exteriors i l'arribada a Espanya de nous productes com les pizzes de fermentació lenta. Tot i això, l'empresa ha admès una caiguda de la rendibilitat neta a causa de l'encariment de les matèries primeres i l'energia, que no han traslladat al consumidor per evitar pujades de preus. L'any 2022 també acaba a una inversió en innovació i sostenibilitat de 32,6 milions d'euros i bons resultats als rànquings de marques preferides pels consumidors, on se situa al 'top 10' de firmes com Kantar.
L'empresa també ha destacat aquest dimarts la seva aposta pel medi ambient amb la posada en marxa de dos nous parcs solars fotovoltaics amb una superfície de 53.000 metres quadrats als centres d'elaboració d'Olost (Lluçanès) i Gurb (Osona). Amb aquests dos projectes solars, la marca alimentària comptarà, a finals del 2023, amb una previsió de 200.000 metres de superfície solar instal·lada a les cobertes i façanes dels seus edificis.
"Vam ser pioners l'any 2004 en implementar una estratègia d'apostar per l'energia solar i instal·lar plaques fotovoltaiques a totes les nostres instal·lacions. Ara tenim el repte de guanyar autonomia energètica i cobrir les nostres necessitats mitjançant les energies verdes", ha destacat la directora de comunicació i portaveu, Miquelina Saborit, en un comunicat.
Casa Tarradellas tanca 2022 amb una facturació de 1.161 milions d'euros, un 8,5% més
Societat
La companyia pateix una caiguda de la rendibilitat per l'encariment de les matèries primeres i l'energia
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Prop de 16.000 persones visiten la primera edició del Festival Canalla! de Vic Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Llibres i contes per triar i remenar: centenars de famílies visiten el Festival Canalla de Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat Manlleu treballa en una ordenança per regular les pudors: «Aquest estiu ha estat insuportable» Irene Giménez i Vinyet
-
Publicat el
22 d’agost de 2023 a
les 16:09
Actualitzat el
22 d’agost de 2023 a les
16:15
Et pot interessar
-
Societat
L'ONCE reparteix 200.000 euros a Torelló
-
Societat
En marxa les obres d'urbanització a la carretera de Conanglell
-
Societat
Vic estrena el Festival Canalla! per reivindicar la literatura infantil i juvenil
-
Societat
Una foto del pantà de Sau de l'osonenc Emili Vilamala, finalista d'un prestigiós concurs internacional
-
Societat
Comença la restauració de les pintures murals de Sert a la Catedral de Vic: «És un projecte enorme»
-
Societat
Premis Innovacat 2026: tots els guanyadors
