Cau la banda que va robar la central de Caixa Manlleu

Publicat el 27 de novembre de 2006 a les 12:25
 
Les deu persones es desplaçaven als bancs amb dos turismes i actuaven després que un furgo bancari deixés a l'entitat una bossa amb diners en metàl•lic. D'aquesta manera, els lladres aprofitaven que els treballadors no l'havien introduït a la caixa forta per agafar-la.

La banda també podria estar implicada en una altra temptativa de furt sense èxits en un banc de Vic i Ripoll, ahir mateix, i un altre de les Franqueses del Vallès i un altre de Figueres, abans d'ahir, dia 23 de novembre.
 
Les investigacions no es donen per tancades i no es descarten futures accions policials. De moment, els detinguts passaran a disposició judicial el proper dilluns.
 
La policia va detenir el grup quan anava en dos vehicles: un amb quatre persones a la via C-17, al terme municipal de Masies de Voltregà, i l'altre, amb cinc persones, a la N-152 al terme municipal de Toses.
 
Detinguts:
- Juan Antonio GS de 33 anys i de nacionalitat mexicana
- Carmen Angelica JA de 33 anys i de nacionalitat mexicana
- Teofilo Arturo MA de 28 anys i de nacionalitat mexicana
- Carlos Javier C de 29 anys i de nacionalitat veneçolana
- Cesar Armando TP de 29 anys i de nacionalitat veneçolana
- Angela Patricia CM de 30 anys i de nacionalitat veneçolana
- Victor Hugo RG de 27 anys de nacionalitat colombiana
- Raquel OA de 25 anys i nacional de Costa Rica
- Marco Tulio DC de 29 anys i nacional de Costa Rica
- Luis Alberto ML de 40 anys i de nacionalitat guatemalenca