Tot a punt a Centelles per celebrar la tercera edició de la Fira de la Tòfona d'estiu, aquest dissabte 8 de juliol de 18:00 a 23:00 hores, concentrant el gruix de la programació al Pla del Mestre.
La mostra, un "espai de trobada i dinamització de la vila", tal com indica el regidor Josep Arisa, comptarà amb un taller de pastisseria amb la centellenca Sènia Villalustre del col·lectiu Taula Dolça, un taller de cuina amb degustació i la presentació de la campanya gastronòmica de la tòfona d'estiu del col·lectiu Osona Cuina, música amb l'actuació de Laura Cruells i Jordi Ginesta –amb sorpresa inclosa- i del grup Zonarkaos, activitats infantils i l'espai gastronòmic a on s'oferiran tapes a base de tòfona d'estiu i maridatge amb vins del Celler de la Vinyeta.
A més, tot coincidint amb la cita, el fotoperiodista i gastrònom Toni Carrasco oferirà –de 10:00 a 12:00 hores del matí- una acció de carrer itinerant "immersiva, divulgativa, participativa i de proximitat" pel centre urbà de Centelles sobre el món d'aquest preuat fong.
Centelles escalfa motors per la Fira de la Tòfona d'estiu
Societat
La tercera edició de la mostra tindrà lloc aquest dissabte 8 de juliol
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juliol de 2023 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Una foto del pantà de Sau de l'osonenc Emili Vilamala, finalista d'un prestigiós concurs internacional
-
Societat
Santa Cecília de Voltregà i Gurb, entre els 10 municipis més rics de Catalunya
-
Societat
Les obres per a millorar les connexions entre la C-17 i la C-25 a Gurb començaran el novembre
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 d'octubre
-
Societat
Un projecte vol convertir antigues rectories en desús del Lluçanès en habitatge social
-
Societat
Una campanya del GDT vol mobilitzar la ciutadania davant els «costos» ambientals, socials i econòmics del porcí
