Tot a punt a Centelles per celebrar la tercera edició de la Fira de la Tòfona d'estiu, aquest dissabte 8 de juliol de 18:00 a 23:00 hores, concentrant el gruix de la programació al Pla del Mestre.
La mostra, un "espai de trobada i dinamització de la vila", tal com indica el regidor Josep Arisa, comptarà amb un taller de pastisseria amb la centellenca Sènia Villalustre del col·lectiu Taula Dolça, un taller de cuina amb degustació i la presentació de la campanya gastronòmica de la tòfona d'estiu del col·lectiu Osona Cuina, música amb l'actuació de Laura Cruells i Jordi Ginesta –amb sorpresa inclosa- i del grup Zonarkaos, activitats infantils i l'espai gastronòmic a on s'oferiran tapes a base de tòfona d'estiu i maridatge amb vins del Celler de la Vinyeta.
A més, tot coincidint amb la cita, el fotoperiodista i gastrònom Toni Carrasco oferirà –de 10:00 a 12:00 hores del matí- una acció de carrer itinerant "immersiva, divulgativa, participativa i de proximitat" pel centre urbà de Centelles sobre el món d'aquest preuat fong.
Centelles escalfa motors per la Fira de la Tòfona d'estiu
Societat
La tercera edició de la mostra tindrà lloc aquest dissabte 8 de juliol
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juliol de 2023 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Arrenca una nova campanya d'excavacions arqueològiques al Camp de les Lloses de Tona
-
Societat Material sensorial i jocs adaptats per millorar el benestar emocional de la gent gran de residències d'Osona
-
Societat
Detingut a Sant Hipòlit de Voltregà per robar una cartera i fer pagaments amb la targeta de crèdit
-
Societat Detenen un home relacionat amb tres robatoris amb violència a Vic
-
Societat
Denuncien un grup de persones per fer una barbacoa en una zona forestal de Vilanova de Sau
-
Societat La plantilla de Leche Pascual a Gurb manté les protestes i fixa una vaga a Madrid el 20 de juliol
