CentreVic preveu unes bones rebaixes, sobretot durant els primers 15 dies

Aquest diumenge, els comerços de roba i sabateria obriran les portes.

Publicat el 08 de gener de 2010 a les 18:25

NOTA DE PREMSA
CENTREVIC
CentreVic espera unes bones rebaixes especialment els primers quinze dies

- El sector esperançat en aconseguir liquidar tot l’estocatge amb grans descomptes d’inici

- Diumenge 10 de gener, dia festiu d’obertura comercial

- A nivell de vendes, una Campanya de Nadal similar a la del 2009

La campanya de rebaixes, que ha començat aquest dijous i que s’allargarà com a màxim fins el proper 6 de març, preveu una lleuger augment de vendes en comparació als indicadors de l’hivern passat.

Les rebaixes es presenten més potents, amb descomptes que poden arribar al 50% de sortida en molts establiments. Els comerciants coincideixen en que aquest any realitzen grans descomptes d’inici ja que es preveu que la major afluència de compradors es concentri en els primers quinze dies. L’objectiu és aconseguir liquidar tot l’estocatge de la botiga. 

A nivell de vendes durant aquest Nadal, la Campanya ha estat desigual entre els comerços però per lo general sembla que la facturació ha estat similar a la del 2009, regular però tampoc negativa.

Cal dir que la majoria de comerços de Vic del sector moda i sabateria estaran oberts el proper diumenge 10 de gener aprofitant que el Departament de Comerç permet obrir el primer diumenge de rebaixes de l’any.

CentreVic vol aprofitar per fer una crida a l’acompliment estricte de la Normativa reguladora de les rebaixes estacionals. En aquest sentit l’Associació vol recordar a tots els consumidors que és el seu dret i deure exigir conèixer el preu ordinari i el preu rebaixat, demanar i guardar els tiquets de compra i els resguards de pagament amb targeta, ja que aquestes són les seves garanties per a la reclamació tant en períodes de rebaixes com fora d’ells.