El ple de l'Ajuntament de Torelló celebrat avui dilluns al vespr ha aprovat l'entrada a l'associació de municipis per la independència impulsada per l'alcalde de Vic Josep Maria Vila d'Abadal. L'acord s'ha adoptat amb el vot a favor de tots els grups -CiU, PSC, ERC i ICV-EUiA-, excepte la PxC.
El suport de CiU i PSC a una iniciativa de caire independentista representa un viratge en la línia que fins ara havien mantingut aquests dos grups a Torelló fins l'anterior legislatura. Cal fer constar, però, que hi ha hagut un relleu en els lideratges i que ja no estan representats pels mateixos polítics des de les eleccions municipals d'aquest any. El 2009, ni CiU ni PSC van voler donar suport a les consultes sobre la independència del 13 de desembre.
CiU i PSC de Torelló ara es passen a l'independentisme
L'Ajuntament ingressa a l'associació de municipis per la independència amb el vot de tots els grups, menys la PxC.
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’octubre de 2011 a
les 23:09
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
