CiU Viladrau, que actualment està a l’oposició del consistori, ha anunciat al seu butlletí que la Diputació de Barcelona ja té enllestit el projecte de reforma de la carretera de la Fullaca (BV-5251). “Ja fa uns quants anys que el nostre grup, encapçalat en aquell moment per altres persones, va iniciar les negociacions amb l’administració per tal que es reparés un error històric del Govern de la Generalitat, que s’obrís l’Eix Transversal sense haver arranjat i modificat el traçat de la Fullaca prèviament, ja que aquesta passava de ser una carretera absolutament secundària a la principal via d’accés al nostre municipi”, expliquen des de la formació.
Segons CiU, la Diputació començarà ben aviat el camí administratiu del projecte, amb les expropiacions, períodes d’al·legacions, licitació, i adjudicació definitiva a l’empresa que guanyi el concurs. Les obres podrien començar el juny del 2015.
El projecte, contempla la substitució del pont existent per un de més ample, que eliminarà la corba tant tancada que ara te l’accés al pont actual. La carretera tindrà dos carrils de tres metres per sentit, amb uns vorals de 0,25 metres i amb els corresponents drenatges longitudinals a les voreres. L’accés a la zona residencial de la Guineu quedarà marcada amb una petita illa en cada sentit i amb suficient visibilitat per incorporar-se a la nova carretera. Finalment, s’eliminaran les corbes més pronunciades i es faran més trams rectes, adaptant el traçat al desnivell existent.
CiU Viladrau anuncia reformes a la carretera de la Fullaca
La Diputació de Barcelona ja té el projecte enllestit
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de gener de 2014 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
El Patí Vic enceta temporada d'estiu amb nova piscina exterior
-
Societat Detenen un home relacionat amb tres robatoris amb violència a Vic
-
Societat
Investiguen un vessament de gasoil o dissolvent al riu Ter a Manlleu
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Societat Llet Nostra ha d'envasar fora de Catalunya per la venda de la planta de Pascual de Gurb
-
Societat
Manlleu demana una «millora urgent» de la mobilitat en transport públic
