La Delegació de la Cambra de Comerç de Barcelona a Osona ha organitzat la jornada “Com obtenir clients en la indústria en temps difícils, a càrrec de Josep Maria Gomes, responsable de la Borsa de Subcontractació Industrial, Servei de Suport Internacional de la Cambra de Barcelona i Christian Liepert, Consultor en Desenvolupament d’Empreses. La presentació tindrà lloc aquest dimecres dia 10 de juny a les 15:30 del matí a la Sala Sert de l’Edifici El Sucre a Vic.
Per a la competitivitat d’una empresa, especialment en mercats madurs com França o Alemanya, la recerca de nous proveïdors a l’exterior és una activitat que es potencia a través dels departaments de compres. Durant aquesta sessió s’abordarà entre d’altres temes com accedir a aquests clients, les claus del procés de negociació internacional, dels seus mecanismes de control i de la seva gestió i de l’ús de les noves tecnologies en la localització de potencials clients.
Aquesta sessió va dirigida als departaments comercials i tècnics de les empreses del sector industrial en general i de la Borsa de Subcontractació industrial interessades en millorar la seva
estratègia comercial.
Com obtenir clients en la indústria en temps difícils
Jornada organitzada per la Cambra de Comerç de Barcelona, aquest dimecres a Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juny de 2009 a
les 13:06
Et pot interessar
-
Economia L'Incasòl finalitza la venda de l'última nau industrial de la Colònia Llaudet d'Aiguafreda a TenkaBest
-
Economia
Osona impulsa una estratègia territorial per transformar el sector agroalimentari
-
Economia
Continua baixant l'atur a Osona i el Lluçanès
-
Economia
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Economia La plantilla de Pascual a Gurb tallarà la C-17 aquest diumenge en una nova acció de protesta
-
Economia Treballadors de la planta de Pascual a Gurb exigeixen a la direcció un «veritable» procés de negociació
