El Servei Català de Trànsit ha començat a instal·lar el radar de tram que hi haurà a la C-17 entre Lliçà d’Amunt i Parets. En concret ja han posat el punt pròxim al poligon de Mango. L’altre s’instal·larà a Granollers, a l’alçada de l’empresa Vertisol. Aquests dos punts de control identificaran els vehicles.
A la vegada, hi haurà dos punts de sortida: abans de l’entrada de Granollers i a l’alçada de Parets, on es calcularà la velocitat a la que han circulat els vehicles i, si han sobrepassat els límits, multar-los. D’aquesta manera, els nous radars controlaran un tram de 3,6 quilòmetres de la via en sentit Barcelona, que en alguns punts està limitat a 80 km/h i en altres a 100 km/h. De moment es desconeix quan s’instal·larà la resta del sistema i quan estarà operatiu.
ARA A PORTADA
-
La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic Redacció
-
Un miler de persones donen el cos a la ciència a través del laboratori d'anatomia de la UVic-UCC Redacció
-
-
El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 30 de gener de 2017 a les 14:29
Et pot interessar
-
Societat
Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular
-
Societat
La Fira de la Muntanya de Vic arriba a la 44a edició
-
Societat
Roda de Ter commemora el 22è aniversari de la mort de Miquel Martí i Pol
-
Societat
Comencen les obres de rehabilitació de la piscina gran exterior del Patí Vic
-
Societat
Viladrau, capital de la tardor amb la 30a edició de la Fira de la Castanya
-
Societat
Investiguen un intent de segrest d'una menor d'edat a Torelló
