El Servei Català de Trànsit ha començat a instal·lar el radar de tram que hi haurà a la C-17 entre Lliçà d’Amunt i Parets. En concret ja han posat el punt pròxim al poligon de Mango. L’altre s’instal·larà a Granollers, a l’alçada de l’empresa Vertisol. Aquests dos punts de control identificaran els vehicles.
A la vegada, hi haurà dos punts de sortida: abans de l’entrada de Granollers i a l’alçada de Parets, on es calcularà la velocitat a la que han circulat els vehicles i, si han sobrepassat els límits, multar-los. D’aquesta manera, els nous radars controlaran un tram de 3,6 quilòmetres de la via en sentit Barcelona, que en alguns punts està limitat a 80 km/h i en altres a 100 km/h. De moment es desconeix quan s’instal·larà la resta del sistema i quan estarà operatiu.
ARA A PORTADA
-
Maria Balasch no serà la candidata d'ERC Vic a les eleccions municipals del 2027: «Faig un pas al costat» Irene Giménez Vinyet
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
-
Detenen un home per sis robatoris amb força en domicilis de Vic i busquen a dues persones més Redacció
Publicat el
30 de gener de 2017 a
les 14:29
Et pot interessar
-
Societat
Músiques d'autor i un model cultural alternatiu, l'aposta del festival EnCanta de Roda de Ter
-
Societat
El Festival de Música Religiosa de Vic programa sis concerts a diferents espais patrimonials de la ciutat
-
Societat
Els mestres tallen la C-25 i la C-17 a Gurb
-
Societat
En marxa el procés participatiu sobre el futur de la mobilitat a Roda de Ter
-
Societat
Sortides Naturalistes a Osona i el Lluçanès 2026: 15 activitats per descobrir la fauna i la flora
-
Societat
100 edicions del Concurs de Colles Sardanistes de Vic
