El Mobile Week arriba a la seva cinquena edició estenent-se per tot Catalunya, i Vic i Rupit acolliran diverses activitats durant aquesta setmana. Les temàtiques principals de l'edició d'enguany són la protecció de la privacitat i dades a Internet, les habilitats professionals digitals que està demanant el mercat i el paper que desenvolupa la tecnologia durant les crisis.
Amb l'ajuda de la Universitat de Vic (UVic-UCC) i l'Associació d'empresaris de la tecnologia de la informació i la comunicació d'Osona (Tic Osona), l'Ajuntament de Vic ha organitzat diverses conferències i tallers amb l'objectiu d'apropar la tecnologia a la ciutadania. Vic celebrarà una taula rodona sobre com vendre a internet per entendre les diferents lògiques i canals de venda. I a Rupit es presentarà un simulador de condicions climàtiques que permetrà als petits agricultors preparar-se pels canvis climàtics. Totes les activitats seran gratuïtes.
Centelles també acollirà activitats de la Mobile Week relacionades amb la proliferació de les startups i destaparan els secrets per a l'èxit en l'emprenedoria en l'actual era digital entre el 4 i el 8 de juliol.
Comencen les activitats del Mobile Week a Vic i Rupit
Al llarg d'aquesta setmana s'oferiran conferències, tallers, debats i taules rodones relacionats amb la tecnologia
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2021 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat
L'acusat de matar un menor a Sant Hipòlit de Voltregà el 2023 nega el crim
-
Societat
Un mes de l'inici del tall a l'R3: usuaris i ajuntaments valoren positivament el pla alternatiu d'autobusos
-
Societat
La Guàrdia Urbana de Vic ha interposat més de 300 sancions a patinets durant el 2025
-
Societat
Empresaris i propietaris del polígon de Sant Miquel de Balenyà s'uneixen en una nova associació
-
Societat
L'R3 perd un 20% dels usuaris durant el primer mes del macrotall pel desdoblament
-
Societat
Els Mossos van trobar una funda compatible amb l'arma del crim a casa l'acusat de matar un menor a Sant Hipòlit
