Aquest proper dilluns, 19 d'abril, Torelló inicia les obres de remodelació i millora de l'accessibilitat del carrer de la Pau amb un termini d'execució previst de dotze setmanes, fins a primers de juliol. Les obres, que tenen un cost de 147.291,64 euros, inclouran la substitució d'una canonada d'aigua del carrer, l'ampliació d'una de les voreres i l'adaptació dels tres passos de vianants del carrer.
Tal com explica l'Ajuntament en una nota, les obres van ser adjudicades per concurs públic a l'empresa Arenes i Graves Castellot, que hi treballarà de dilluns a divendres, de 8 del matí a 6 de la tarda. Durant aquest interval, el carrer quedarà tallat al trànsit i fora d'aquest horari només es permetrà l'accés amb vehicle dels veïns. També s'ha habilitat un aparcament provisional a la zona de la Torre Vidal per quan les obres no permetin estacionar els vehicles dels veïns als seus garatges. Les alternatives de trànsit als carrers del voltant estaran senyalitzades per l'empresa encarregada de les obres.
Les feines de remodelació del carrer consistiran en la substitució de la canonada d'aigua potable de la vorera més propera al riu. Aquesta vorera, que ara és de 80 centímetres d'amplada, es farà tota nova i s'ampliarà fins a 1 metre i 70 centímetres. L'altra vorera es repassarà i s'ampliarà en tres trams concrets. A més, es faran nous els tres passos de vianants, que seran adaptats. El que està situat davant del Museu de la Torneria serà elevat, per obligar a una circulació més lenta dels vehicles. L'obra es completarà, a nivell de superfície, asfaltant de nou tota la calçada.
Comencen les obres al carrer de la Pau de Torelló
Els treballs, que tenen un cost d'uns 148.000 euros, contemplen substituir una canonada d'aigua del carrer, ampliar una de les voreres i adaptar els passos de vianants
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’abril de 2021 a les 12:55
Et pot interessar
-
Societat Més de 65 empreses i unes 500 ofertes laborals: Vic acull una nova edició de la fira de l'ocupació
-
Societat Tona col·loca una llamborda Stolpersteine en memòria de Marcelino Begueria
-
Societat Els consorcis de les universitats europees: una aposta en el camí per millorar la cohesió continental
-
Societat El Centre BETA de la UVic-UCC inaugura una seu a Roses per a la gestió i conservació de nius de tortuga careta