L'Audiència Provincial de Barcelona ha ratificat la sentència del jutjat penal de Barcelona que condemnava a un any de presó Josep Anglada, com a autor d'un delicte de revelació de dades reservades de caràcter personal. També se l'inhabilita per l'exercici de sufragi passiu, és a dir, a presentar-se a les eleccions, en el període d'un any.
La sentència conclou que haurà d'abonar una multa de 6 euros diaris durant 12 mesos, així com l'import de les despeses del procés judicial. La condemna es deriva d'uns tuits que va publicar l'actual regidor de Plataforma Vigatana en els que mostrava el cotxe i una matrícula de l'exsecretari general de Plataforma per Catalunya, Robert Hernando, poc temps després que s'expulsés a Anglada del partit el 2014.
Està per veure què farà el regidor de Vic. Pot recórrer la sentència a través d'un recurs de cassació (al Tribunal Suprem) o bé un recurs extraordinari per infracció processal. En cas que no recorri, tot apunta que Anglada no ingressarà a presó perquè la pena no supera els dos anys.
Condemnen a un any de presó Anglada per revelació de dades
La sentència també l'inhabilita a presentar-se a les eleccions en un període també d'un any | El regidor de Vic va publicar dades personals del membre de Plataforma per Catalunya, Roberto Hernando
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de febrer de 2018 a
les 17:27
Actualitzat el
08 de febrer de 2018 a les
20:02
Et pot interessar
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
-
Societat
Detenen a Vic dos membres d'un grup criminal que suplantava identitats per adquirir la nacionalitat espanyola
-
Societat
Denuncien un individu per contaminar amb purins una riera de Sant Pere de Torelló
-
Societat
Gestionar un ramat i produir formatge artesà, alguns dels reptes del nou joc de taula d'en Peyu
-
Societat Casa Tarradellas adquireix la planta de Pascual a Gurb per impulsar la producció de mozzarella
-
Societat
Marta Otero, proposada per ser la nova rectora de la UVic-UCC
