Nova concentració per la pau i de suport al poble ucraïnès. Dimarts ja n'hi va haver en diversos municipis d'Osona. Aquest divendres, a les 8 del vespre, s'ha organitzat una manifestació contra la guerra a la plaça Major de Vic.
En l'acte es vol expressar la solidaritat i suport als pobles d'Ucraïna i del Donbass, es vol denunciar que la guerra no és una solució als conflictes o manifestar el rebuig a l'aliança militar de l'OTAN, entre altres.
La manifestació està convocada per la Comissió contra la guerra d'Osona, el Ripollès i el Lluçanès i signen la convocatòria més d'una cinquantena d'entitats. Des de la Unitat Contra el Feixisme i el Racisme, l'ONG Osona amb els Nens, Òmnium Osona, ANC Vic, CDR Vic, PAH Osona, i sindicats i associacions veïnals, entre altres.
[plantillaucraina]
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 03 de març de 2022 a les 17:56
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
