La Coordinadora Obrera Sindical (COS) ha guanyat les eleccions sindicals a l’escorxador Esfosa, una de les grans empreses càrnies de Vic. El sindicat, que era la primera vegada que es presentava, ha obtingut sis delegats, per dos de CCOO i un d’UGT.
El resultat és una bona patacada per a UGT i CCOO, que en les passades eleccions, ara fa quatre anys, van obtenir cinc i quatre delegats respectivament. Des d'UGT accepten la derrota però no l’han volguda valorar, tot i que fan constar que qui liderava la llista de COS, Montserrat Castañé, ha estat amb UGT durant tota aquesta legislatura. "No ho debem pas haver fet tan malament", apunta un portaveu d'UGT.
En els darreres mesos, COS havia convocat diverses mobilitzacions per denunciar la precària situació dels treballadors del sector en general i d’Esfosa en particular. Ni CCOO ni UGT els havien donat suport.
COS irromp a Esfosa amb una victòria aclaparadora a les eleccions sindicals
Canvi en una de les grans empreses càrnies de Vic
ARA A PORTADA
-
Detenen tres militants de l'Esquerra Independentista d'Osona en una acció contra el model agroalimentari Irene Giménez Vinyet
-
L'arribada de la primavera posa punt final a un hivern «com els d'abans» a Osona i el Lluçanès Irene Giménez Vinyet
-
El Congrés BIT de Vic 2026 posa el focus en la bioeconomia agroalimentària i forestal Irene Giménez Vinyet
-
Acaba detingut després d'alertar que un client havia quedat tancat al lavabo d'un bar del casc antic de Vic Redacció
-
Maria Balasch no serà la candidata d'ERC Vic a les eleccions municipals del 2027: «Faig un pas al costat» Irene Giménez Vinyet
Publicat el
27 de juny de 2014 a
les 16:47
Et pot interessar
-
Societat
El Centre BETA ha captat més d'11,5 milions d'euros de projectes europeus de bioeconomia i medi ambient
-
Societat
Incendi en una casa de Sant Quirze de Besora
-
Societat
Incendi en un restaurant del carrer Sant Miquel dels Sants de Vic
-
Societat
Detenen un home per sis robatoris amb força en domicilis de Vic i busquen a dues persones més
-
Societat
Músiques d'autor i un model cultural alternatiu, l'aposta del festival EnCanta de Roda de Ter
-
Societat
El Festival de Música Religiosa de Vic programa sis concerts a diferents espais patrimonials de la ciutat
