Els Mossos d’Esquadra van denunciar al passat 16 d’abril un veí de Sant Hipòlit de Voltregà com a presumpte autor d’una simulació de delicte, al denunciar falsament que havia estat víctima d’un robatori amb violència.
Els fets es remunten al passat 17 d’agost de 2012, quan un jove va denunciar que havia patit un robatori amb violència al carrer del Ter de la localitat de Manlleu. La víctima va explicar que dues persones li van treure el mòbil de les mans, i que seguidament el van tirar a terra i li van sostreure la cartera mentre el colpejaven a la cara.
Els mossos encarregats de la investigació van trobar indicis que apuntaven a la invenció dels fets. A més, el denunciat va acabar reconeixent la simulació del delicte després de prestar declaració quan els agents li van demanar aclarir alguns punts de la denúncia.
La motivació del jove per denunciar els fets inexistents va ser per cobrar l’assegurança que tenia contractada, la qual cobria el robatori del telèfon mòbil.
Denuncia un fals robatori per cobrar l'assegurança del mòbil
El jove, de Sant Hipòlit, va fingir que l’havien colpejat.
ARA A PORTADA
-
Les recomanacions literàries (en clau local) de les llibreries de Vic per aquest Sant Jordi Irene Giménez Vinyet
-
-
Joies amagades de Sant Jordi: les recomanacions de 10 llibreries Arnau Urgell i Vidal | Marc Orts i Cussó | Gerard Mira
-
Alumnes de les escoles de Centelles fan una cadena humana per traslladar llibres a la nova biblioteca Redacció
-
Publicat el
21 d’abril de 2013 a
les 00:20
Et pot interessar
-
Societat
Prop de 2.500 alumnes de 21 centres educatius han participat en el projecte Art i Escola de l'ACVIC
-
Societat
El Seminari de Vic crea el primer menú litúrgic dedicat a la Moreneta
-
Societat
El 28è Festival de Jazz de Vic incorpora l'espai ETC com a nou escenari
-
Societat
«El periodisme de proximitat pot salvar-se de la pressió digital moderna que hi ha sobre els mitjans»
-
Societat
Arnau Tordera és el padrí de la 10a edició d'Una Tona de Màgia
-
Societat
Roda de Ter cedirà un solar a la Generalitat per construir-hi 20 habitatges de protecció oficial
