Fa dos mesos, l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) va anunciar la seva decisió de tancar la planta de secat i fangs de Depuradores d’Osona. Ara, l’equipament porta dues setmanes tancat i l’ACA s’ha desentès dels set empleats que hi treballaven, que els passa a assumir Depuradores d’Osona (capital majoritari del Consell Comarcal d’Osona). Com que el Consell Comarcal no pot fer-se càrrec de la despesa derivada dels impagaments de l’ACA, ahir mateix va decidir acomiadar dos treballadors de la planta de depuració, adduint raons econòmiques i anunciant properes retallades.
Des de la UGT de Catalunya reclamen a l’ACA que pagui el deute contret amb Depuradores d’Osona i eviti així els acomiadaments que s’ha produït per aquesta raó.
Depuradores d'Osona acomiada dos treballadors perquè l'ACA no paga
L’Agència Catalana de l’Aigua tanca la planta de secats i fangs i es desentén dels operaris.
ARA A PORTADA
-
-
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan Redacció
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
Publicat el
26 de juliol de 2012 a
les 20:57
Et pot interessar
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
-
Societat
Manel Alcubierre presidirà la nova junta directiva del COAC a les comarques centrals
-
Societat
Incendi a l'exterior d'una granja de Folgueroles
-
Societat
L'ONCE reparteix 50.000 euros a Calldetenes
-
Societat
Cinc agents dels Mossos ferits en una detenció a Vic
