Desallotjats 15 veïns per un incendi en un edifici de Vic

Una dona ha resultat ferida lleu per inhalació de fum.

Publicat el 10 d’agost de 2009 a les 12:47

Als voltants de les 7 del matí hi ha hagut un incendi en un edifici de Vic. El foc ha començat a la primera planta d'un immoble de tres plantes i l'ha cremat tota. La resta de plantes de l'edifici no han resultat cremades.

Tres dotacions de bombers s'han desplaçat fins al lloc dels fets i han evacuat a 15 persones, les de l'edifici incendiat i les de l'immoble del costat. En l'incendi hi ha hagut un ferit lleu, intoxicat per inhalació de fum, que ha estat traslladat pel Serveis d'Emergències Mèdiques fins a un hospital de la zona.

L'incendi s'ha produït a una casa unifamiliar de tres pisos del carrer Sant Antoni número 22. La primera planta ha quedat totalment calcinada pel foc mentre que les altres dues s'han vist afectades per l'escalfor i el fum.

El foc s'ha donat per controlat poc abans de les 8 del matí i a un quart de 9 del matí els veïns dels immobles del voltant ja han pogut tornar a les seves cases.

Una veïna del número 26 del mateix carrer ha estat intoxicada lleu per inhalació del fum.