Detectats dos casos lleus de grip A a l’hospital de Vic

Es tracta de dues persones joves. En principi, la situació és esporàdica.

Publicat el 10 d’agost de 2009 a les 14:51

Aquest cap de setmana, s’han detectat dos casos lleus de grip A a l’Hospital General de Vic, segons una informació recollida per osona.com. En tractaria de dues persones joves, una d’elles una hostessa de vol, que podrien tenir l’alta en els propers dies. En principi, només es tractaria de dos casos esporàdics.

L’hospital, segons aquestes mateixes fonts, ha activat un protocol “molt exigent” per tal de controlar el virus i prendre mesures d’immediat si es donessin altres casos.

La informació facilitada no ha estat confirmada pel Departament de Salut de la Generalitat. La conselleria, segons ha explicat un portaveu a osona.com, només informa i fa públics els casos més greus o, en tot cas, els llocs on s’ha detectat un brot, o sia, més de tres casos. Cap d’aquestes dues hipòtesis, segons el Departament, es dóna a l’Hospital General de Vic.

- Informació de la pandèmia, des del web de la Generalitat