Els Mossos d'Esquadra van detenir el 5 d'octubre dos homes, de 36 i 29 anys, nacionalitat espanyola i veïns de Torelló i Vic, com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i un delicte de defraudació del consum elèctric. Els agents van tenir coneixement que podria haver-hi una plantació de marihuana als baixos d'un edifici de Torelló. El 5 d'octubre els Mossos van aturar i identificar dues persones quan sortien de l'immoble i, tot seguit, van accedir a l'interior de l'edifici, juntament amb aquestes persones, i van observar que al pati interior hi havia un local amb dos extractors d'aire, els quals emetien aire calent i una forta olor a marihuana. L'endemà, durant l'escorcoll, els agents van localitzar 900 plantes de marihuana, d'entre mig metre i un metre d'alçada. A més, l'estança estava habilitada amb un complex sistema d'il·luminació i ventilació per estimular el creixement de les plantes.
Els agents també van comprovar que hi havia una manipulació en la instal·lació elèctrica. Els tècnics de l'empresa subministradora van desmuntar la connexió i van valorar que la defraudació superava els 54.000 euros. Els dos detinguts han passat aquest divendres a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Vic.
Detenen dos homes per cultivar 900 plantes de marihuana als baixos d'un edifici de Torelló
Els arrestats també haurien defraudat 54.000 euros manipulant la instal·lació elèctrica
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 07 d’octubre de 2016 a les 20:08
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
