El diumenge passat, la Guàrdia Urbana de Vic va detenir dos joves que tenien una ordre de recerca i detenció dels Mossos d'Esquadra. El primer cas es va produir en una intervenció de la Guàrdia Urbana on hi havia joves causant molèsties a la via pública a quarts de tres de la tarda. Un cop identificats els implicats, es va comprovar que un d'ells tenia pendent una ordre de recerca i detenció pels Mossos d'Esquadra.
D'altra banda, el mateix dia, al voltant de quarts de sis de la tarda, es va realitzar una intervenció per queixes veïnals en un pis de Vic. També es va comprovar que un d'ells, tenia pendent una ordre de recerca i detenció pels mossos. En ambdós casos es va procedir a la detenció.
Detenen dos joves que tenien pendent una ordre de recerca i detenció
La Guàrdia Urbana va actuar en dues intervencions i va identificar-los
ARA A PORTADA
-
El GDT reivindica la crisi de la pesta porcina com «una oportunitat» per «transformar el model» Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge a Osona pel brot de pesta porcina Redacció
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 02 d’agost de 2016 a les 17:24
Actualitzat el 02 d’agost de 2016 a les 17:27
Et pot interessar
-
Societat
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Societat
Maria Nicolau posa en el punt de mira el menjar de l'Hospital de Vic: «Em va impactar»
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Societat
Osona abordarà la problemàtica del sensellarisme de forma coordinada
-
Societat
Detinguts a Gurb després de ser enxampats amb una moto robada al maleter
-
Societat
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
