Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat 9 de maig a Vic dues noies, de 18 i 19 anys, amb domicili desconegut, com a presumptes autores d’un delicte de robatori amb força, en grau de temptativa. Els fets van succeir el matí del mateix dijous, al carrer Ramon Sala i Saçala.
Un testimoni va alertar que dues joves estaven forçant la porta d’un domicili. Una patrulla es va adreçar al lloc i va comprovar que el bombí del pany de la porta d'accés de l'immoble estava arrencat.
Amb la descripció de les possibles autores es va fer una recerca per la zona i se les va localitzar a la poca estona. Les dones encara portaven el bombí sostret, la qual cosa les relacionava plenament amb els fets.
Les detingudes van passar el 10 de maig a disposició judicial al Jutjat d'Instrucció número 5 de Vic.
Detingudes dues noies a Vic per entrar a robar en una casa
Les dones van forçar el pany d’accés.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de maig de 2013 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Osona encapçala l'augment dels pensionistes a Catalunya durant el 2025
-
Societat
Incendi de vegetació forestal a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Societat
Aquest any, sí: Vic inaugura la nova piscina del Patí Vic
-
Societat
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
-
Societat
Revetlla de Sant Joan 2026 a Osona i el Lluçanès: les millors fogueres i activitats
