La Policia Local de Manlleu va detenir dilluns, dia 31 de maig, a les 14:58 hores, al camí Puig de Malla (vies del tren), M.A., nat el 1973 i veí de Manlleu, per furt d’un cable de coure i danys.
El maquinista d’un dels trens que sortia de l’estació de Manlleu en direcció Vic va donar avís a l’empresa ADIF, encarregada de les infraestructures ferroviàries, que a 800 metres de l’estació hi havia una persona manipulant cables a prop de les vies. Un cop al lloc, els agents van comprovar que hi havia una furgoneta en un descampat al costat de la via, i van veure com darrere d’uns matolls semblava que hi havia alguna persona amagada, que va resultar ser el propietari del vehicle. Davant de l’actitud sospitosa que havia mostrat, es va comprovar que a l’interior del cotxe, que era de la seva propietat, hi havia un rull de 25 metres de cable de coure i, partint del lloc on se’l va trobar, es van trobar sis rulls de cable de coure d’uns 25/30 metres de llargada cadascun.
En paral•lel a la via hi havia més cable estès de diferents mides, ja tallat i a punt per ser enrotllat com els altres, i la llargada d’aquest era d’un quilòmetre i mig (1,5 km). També es va localitzar una serra d’arc de ferro.
La valoració dels danys ocasionats amb mà d’obra eren superiors a 500€, i la valoració del cable (que és de comunicació) puja a 2.720€. Per aquest motiu, es va detenir el sospitós i se’l va traslladar a les dependències policials on, un cop acabada la instrucció, va passar a disposició judicial.
Detingut a Manlleu per robar cable de coure a la via de tren
Entre els danys i el material, el cost del furt puja més de 3.000 euros.
ARA A PORTADA
-
Vic recorrerà «fins a l'última instància» la sentència per exigir un nivell de català massa alt Irene Giménez Vinyet
-
-
-
Vic demana 25 milions d'euros del Pla de Barris per impulsar el sud i el nord-est de la ciutat Irene Giménez Vinyet
-
El GDT engega una campanya per cobrir les despeses del procés judicial contra Patel Irene Giménez Vinyet
Publicat el 04 de juny de 2010 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 17, 18 i 19 d'octubre
-
Societat L'Hospital de Vic consolida l'ús de cirurgia endoscòpia en el càncer de mama
-
Societat Vaga general per Palestina: desenes de manifestants tallen la C-25 i la C-17 a Gurb
-
Societat Constituït el nou consistori infantil de Vic
-
Societat Identifiquen tres persones a Torelló amb diversos antecedents policials
-
Societat Nova convocatòria a Manlleu per adjudicar un habitatge destinat a l'emancipació juvenil