Agents dels Mossos d’Esquadra de trànsit de la comissaria de Vic van detenir aquest dijous, dia 27 de setembre, el xofer d’un camió que tenia una ordre de detenció per fets penals anteriors. Es tracta de Clever Humberto FR, de 41 anys, veí de Barcelona i amb dos antecedents policials.
La detenció es va efectuar després d’un control planificat a la C-153 al punt kilomètric 3.5 en direcció Vic, quan els agents van aturar un camió que transportava paqueteria des de Barcelona fins a Puigcerdà. Durant la inspecció, la policia va detectar que el vehicle no disposava de tarja de transports ni d’ ITV, motiu pel qual se’l va denunciar administrativament. A més, tot seguit van comprovar l’ordre de detenció del xofer.
Humberto FR va passar el mateix dia a disposició del jutjat de guàrdia, qui en va decretar la seva llibertat.
Detingut a Vic un xofer de camió amb una ordre de recerca
A més, el vehicle no tenia tarja de transport ni ITV.
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
28 de setembre de 2012 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló talla una connexió il·legal d'aigua en un habitatge ocupat del carrer Sant Josep
-
Societat
La CUP proposa al Parlament accions per «revertir» l'estat «deplorable» de l'estació de tren de Manlleu
-
Societat
Investiguen dos robatoris amb intimidació a dues joieries de Vic d'un mateix propietari
-
Societat
CCOO rebutja l'ERO presentat Bekaert Deslee, de Sant Boi de Lluçanès, per acomiadar 43 treballadors
