Els Mossos d’Esquadra han detingut aquesta tarda l’autor del tret que ahir va ferir a la cama un jove de 18 anys que estava acampat en una zona forestal de Sant Martí de Centelles. La policia li ha requisat l’escopeta i l'ha traslladat a la comissaria, on dormirà aquesta nit, i demà passarà a disposició judicial.
El cas continua sota investigació i no n’han transcendit massa detalls. El detingut és un home i es treballa amb la hipòtesi que hauria estat un tret accidental, molt possiblement podria haver confós el noi amb un senglar, segons fonts policals.
En el moment dels fets, el jove es trobava amb dos companys més al bosc. El ferit va ser traslladat per un veí del municipi a l'Hospital Universitari de Vic, on es troba ingressat després de ser atès de les ferides de bala, la qual cosa va requerir una operació quirúrgica.
Detingut l'home que va ferir amb un tret un jove acampat a Sant Martí de Centelles
Els Mossos d'Esquadra treballen amb la hipòtesi que va ser un accident
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de juliol de 2015 a
les 19:58
Actualitzat el
03 de juliol de 2015 a les
20:04
Et pot interessar
-
Societat
La reserva natural que projecten a Sant Sadurní d'Osormort ocuparia la meitat del municipi
-
Societat
Molta participació en la 12a edició de les jornades Càpsula d'orientació acadèmica
-
Societat
Accident amb dos camions implicats a la C-25 a Gurb
-
Societat
La Fundació Vedruna obrirà al públic la casa de Vic on va viure la fundadora de la congregació
-
Societat
Govern i advocacia avalen el nou grau en Dret de la UVic-UCC
-
Societat
Manlleu incorpora dos vehicles pel transport adaptat de persones grans i amb mobilitat reduïda
