El passat 20 de gener a dos quarts de 7 del vespre, la Guàrdia Urbana va detenir un home després d'agredir un agent del cos. Tal com explica la policia local en una nota, van rebre un avís que una persona amb patinet havia caigut.
Quan els agents van arribar als llocs dels fets van comprovar que havia caigut per l'estat etílic del conductor. I així ho va acreditar la prova d'alcoholèmia que va donar positiu.
Segons el cos, l'home anava indocumentat i no va col·laborar amb la seva identificació. Finalment va acabar agredint un agent, raó per la qual se'l va detenir.
Detingut per agredir un agent després de caure amb patinet i anar begut
L'home anava indocumentat i no va col·laborar amb la identificació
Ara a portada
-
Societat Entre la llum de la plaça Major i la foscor a gran part dels barris: així es va viure a Vic l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Societat Catalunya recupera la normalitat a la xarxa elèctrica i Rodalies torna parcialment Lluís Girona Boffi
-
-
Economia «Volem viure»: els sindicats incrementen la pressió en l'1-M de la reducció de la jornada Redacció
Publicat el 26 de gener de 2021 a les 18:12
Actualitzat el 26 de gener de 2021 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber del Lactium de Vic 2025
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: de l'1 al 4 de maig
-
Societat Translog Osona reuneix una quarantena de professionals per parlar de ciberdelinqüència i empreses
-
Societat Vic posa en marxa un pla per buscar nous lectors