Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dissabte 26 de juny un jove que circulava pel nucli de Tona amb una taxa d'alcohol d'1,02 mg/l, quatre cops per sobre la màxima autoritzada. El detingut, Isaac B.H, de 26 anys i veí de Sant Joan les Fonts (La Garrotxa), també circulava sense el permís de conduir, ja que havia perdut tots els punts, segons han informat fonts policials.
A les dotze i deu del migdia de dissabte, una patrulla dels Mossos va observar el vehicle del detingut que circulava de manera “imprudent” per la carretera C-17 i van aturar-lo a Tona per fer-li la prova d'alcoholèmia i procedir a la posterior detenció. El detingut ha declarat, aquest dilluns al matí, al jutjat de Vic.
Detingut per conduir pels carrers de Tona ben torrat i sense carnet
Societat
El jove quadruplicava la taxa d’alcoholèmia.
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Manlleu treballa en una ordenança per regular les pudors: «Aquest estiu ha estat insuportable» Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Prop de 16.000 persones visiten la primera edició del Festival Canalla! de Vic Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura i Mitjans Jornades Miquel Martí i Pol 2026: una programació que connecta poesia, música, educació i territori Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
28 de juny de 2010 a
les 19:41
Et pot interessar
-
Societat
L'ONCE reparteix 200.000 euros a Torelló
-
Societat
En marxa les obres d'urbanització a la carretera de Conanglell
-
Societat
Llibres i contes per triar i remenar: centenars de famílies visiten el Festival Canalla de Vic
-
Societat
La primera edició del Festival Canalla! de Vic, en imatges
-
Societat
Vic estrena el Festival Canalla! per reivindicar la literatura infantil i juvenil
-
Societat
Una foto del pantà de Sau de l'osonenc Emili Vilamala, finalista d'un prestigiós concurs internacional
